12 Ağustos 2013 Pazartesi

Makyaj Çantası

Merhaba Herkese!

Bugün sık sık yolculuk yapan biri olarak hayatımı kurtaran yeni aldığım ama aşık olduğum makyaj çantamı tanıtacağım.



Fotoğraflarda gördüğünüz gibi 3 bölümden oluşuyor.Bölümlerin genişliği tam istenilen ölçüde bir çok şeyi alıyor ve ona rağmen sarılıp kapanabilir.ayrıca birde minik bir aynasıyla askı bulunuyor.Bazen banyoya asıyorum, pratik oluyor.

Eskiden bir çok makyaj çantasıyla yolculuk yapardım. Ten ürünleri ayrı göz ürünleri ayrı farlar ayrı gibi katagorize ederdim.Ancak bu şekilde olunca hem valizde çok yer kaplıyor hem de makyaj yaparken banyoya ya da başka bir odaya taşınmam çok zor oluyordu.Ama bu çanta özellikle misafirliğe gittiğinizde harika oluyor, test ettim onayladım. Bu çantayla banyoya giriyorum ve tüm makyajımı bitirip çıkıyorum.Çok uzun süreli yolculuklarda ise yedeklerimi ya da daha fazla ürünü diğer çantalara yine alıyorum ama genelde yetiyor bana.

Benim gibi düzeni seviyorsanız kesinlikle bayılacaksınız.Benzerinin watsonsta satıldığını duydum ancak rastlayamadım.Kendisi Mudodan alınmış olup uzun süre de birlikte olacağımızı tahmin ediyorum!

Not:Tayin sebebiyle geçici olarak evimden uzağım. Fotoğraflar telefonla çekildiği için biraz kalitesiz.Bu sorunu en kısa zamanda çözeceğim :))


                                                                     
twitter  |  instagram  |  pinterest  bloglovin  |  tumblr 

4 yorum :

  1. bayıldım ben bu çantaya hem fonksiyonel hem de çok sevimli..
    bloğuma da beklerim : http://benimlehersey.blogspot.com/
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. Merhabalar:)
    Mudo da bu makyaj çantasının farklı bir rengini ben de görmüştüm.Hatta alıyordum ki son anda vazgeçtim.Bu şirin şeyden neden mi vazgeçtim söyleyeyim makyaj malzemelerimi sığdıramam diye o nedenle de hep kocaman olanlarına yöneliyorum.
    Benim bloğuma da beklerim, sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. bu nu nasil.alabilriim lutfen yardim ci olun lutfem

    YanıtlaSil
  4. lutfen bunu bulabilecegim bir yer soyleyin cok lazim bu bana lutfen

    YanıtlaSil

Yorum yaptığınız için teşekkür ederim!