18 Eylül 2013 Çarşamba

#ODTÜ Bilgi Teknolojileri Sertifika Programı (BTSP)



Günaydın Herkese !

Bugün genelde blogta bahsettiğim konulardan daha farklı bir konuda fikrinizi almak istiyorum. Gerçi hayatkolik bir blog olunca her konudan konuşmak oldukça olası aslında :)


Artık Ankaraya geldiğim için (yazar burada sevinç çığlıkları atıyor)kendimi geliştirmek istediğim alanlarla ilgili olan kursları ve sertfika progrmlarını hemen araştırmaya başladım.Ve karşıma ODTÜ de verilen Bilgi Teknolojileri Sertifika Programı çıktı.Buradan daha detaylı bilgiye ulaşabilirsiniz.
ODTÜ Sürekli Eğitim Merkezinin düzenlediği BTSP ile, Bilgisayar Mühendisliğinin temel 8 dersini İnternet üzerinden ve yüzyüze eğitimlerle destek verilerek toplam 9 ayda almak mümkün.


Ayrıca BTSP'deki derslerin hepsinin ODTÜ Bilgisayar Mühendisliği öğretim üyeleri tarafından hazırlanıp ve veriliyormuş. Dönem sonunda sınavlar sonucunda 8 dersten de başarılı olan katılımcılar Bilgi Teknolojileri Sertifikasına sahip olabilliyormuş.

Eğitimler online olduğu için hem işi hem de bu programı yürütmek daha kolay olabilir diye düşünüyorum.Bu hafta içi ücreti yatırıp kaydımı yaptıracağım.

Daha önce Grafik Tasarım ve Web Programcısı Yetiştirme kursu almıştım.Katılmak isteyenler olursa memnun kaldığım kurslardan bahsedebilirim.Öğretmenliğin yanında bu alanda da çalışmak beni çok mutlu ediyor.

Daha önce bu programı duyanlar ya da katılanlar varsa fikirlerini paylaşırsa çok sevinirim.

Aklımda 1-2 kurs daha var.En kısa zaman da Ankaralıların desteğiyle en iyisine karar veririm umarım.

twitter  |  instagram  |  pinterest  bloglovin  |  tumblr

1 yorum :

  1. yeni dönem için bende kayıt yaptırmayı düşünüyorum :) istatistik mezunuyum. faydası olacağını düşünüyorum. umarım faydasını görürüz.

    YanıtlaSil

Yorum yaptığınız için teşekkür ederim!