19 Ağustos 2013 Pazartesi

The Balm Instain Blush / Allık: Pinstripe

Merhabalar!

Çok yazılıp çizilen the balm ürünlerine yeni gelen allık serisi Instain de eklendi.Türkiyeye 4 rengi gelmiş olsada ben 6 renge bize gelmeden önce baktığımda Pinstripe yı almaya çoktan karar vermiştim.




Basitçe pembe alt tonlu mor olarak tarif edebileceğimiz harika bir renk!Allığın pigmentosyonu, yapısı, dokusu inanılmaz güzel.Hafifçe tozutsa da sorun etmiyorum ben.Nars'ın Sin allığına benzetiliyor, muadili olduğu söyleniyor ancak bende sin olmadığı için yorum yapamıyorum.


Sadece Gratiste satılan 27 tl gibi fiyatı sonuna kadar hak eden aldığım günden beri hep kullanmak istediğim  Pinstripeyı çok çok sevdim.Elimde pembe ve şeftali tonda allık olduğu için diğer renklere şimdilik uzak durmaya çalışıyorum .Bakalım ne zaman kadar dayanabileceğim!

twitter  |  instagram  |  pinterest  bloglovin  |  tumblr

6 yorum :

  1. Çok istedigim bir renk ne zaman balm standina baksam bir türlü bulamiyorum bu rengi :/ güle güle kullan canim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım umarım bulabilirsin çünkü bu aralar bayılarak sadece bunu kullanıyorum:))

      Sil
  2. keşke indirim zamanında alsaymışsın 13tl'ye..güle güle kullan ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler inşallah kurban bayramına da %50 indirim gelirde yine birsürü ciciler alırız :)

      Sil
  3. beyaz tenlilere gidermi bu renk? güzel günlerde kullan canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence beyaz ve esmerle için ideal çok pigmentli biraz dikkatli kullanmak lazım ama :)) Çok saol canım darısı sana diyelim o zaman :))

      Sil

Yorum yaptığınız için teşekkür ederim!