15 Ağustos 2013 Perşembe

Maybelline Dream Lumi Touch Highlighting Concealer

Merhaba !

Bugün sizlere çok sevdiğim kapatıcımdan bahsedeceğim.Aslında çok fazla çeşit denediğim söylenemez çünkü genetik olarak göz altlarım mor değil o yüzden orta kapatıcılık bana genelde yetiyor.Benim kapatıcı aradığım diğer bir özellik çizgilere dolmaması ve karmadan ayğlıya dönük göz altlarımı yağlandırmaması.



Üniversite zamanlarımda avon kapatıcıları alıp deneme fırsatım olmuştu ama hiç memnum kalmadım bitmeden çöpe giden ürünler arasında yer aldılar.Ama Maybelline Dream Lumi Touch Highlighting Concealerı keşfetmemle başka arayışlara son verdim.

Ürünü sevmemin en büyük nedeni bana yeten kapatıclığıyla bir yandan da aydınlatıcı görevi görüyor olması.Şüphesiz 22tl gibi fiyatıda daha cazip kılıyor,hatta indirimlerle daha da uyguna alınabiliyor.

Ürünün kullanımı kolay.Keçeli kalem formuyla göz altlarıma sürüp bazen parmaklarımla bazen de fırça yardımıyla dağıtıyorum.Ben genel olarak üzerinden pudrayla geçiyorum cildim yağlı olduğu için.Ancak hemen kuruduğunuda fark ediyorum pudra kullanmasam bile bozulmadan kalacağından eminim.


Bendeki rengi 3 numara Sand Samble bana tam uyuyor.bittikçe alıyorum bir süre daha bununla devam etmeyi düşünüyorum.Eğer çok yoğun kapatıcılığa ihtiyacınız yoksa ve aydınlatıcı görevide görsün diyorsanız şans vermenizi öneririm.


twitter  |  instagram  |  pinterest  bloglovin  |  tumblr

3 yorum :

  1. bu kapatıcıyı alınacaklar listeme ekliyorum daha denemedim. En açık numarası kaç acaba?

    YanıtlaSil
  2. 3 numarası var diye biliyorum en açığı 01- Ivory umarım memnun kalırsın :)

    YanıtlaSil
  3. Canım blogunu anca gördüm hemen izlemeye aldım. Sen de izlemek istersen ben de bekliyorum bloguma. www.bebegimhersey.blogspot.com güzel yorumlarını da beklerim ayrıca.

    YanıtlaSil

Yorum yaptığınız için teşekkür ederim!