20 Ağustos 2013 Salı

Güneş Koruyucu Sorunsalı / #Bioderma

Merhaba Herkese!

Yaz kış demeden cildimizi korumak için güneş kremleri kullanmamız gerektiğini hepimiz biliyoruz.Her gün kullanacağımız ürünün de cildimize en az zarar verenini seçmek en akıllık hareket olsa gerek.




İşte bu yüzden uzun araştırmalarım ve kozmetik ürünlerin içeriğini görebileceğimiz bu site den de incelemelerim sonucu Bioderma kremlerine şans vermeye karar verdim.İyi ki de verişim 2 yıldır hem benim hem kardeşlerimin ve anneminde vazgeçilmezi.Üstelik cilt tipine uygun ürünü seçebiliyor olmanız en güzel tarafı.benim kullandığım Bioderma Photoderm MAX Fluide SPF 50+ yağlı ciltlere özel kuru ciltler ise
Bioderma Photoderm Max Creme Spf 50 +den daha çok memnun kalacaktır.

Cildimde problem olmadığı zamanlar üzerinden pudra geçerek işe gidiyorum.Bazen katılmak zorunda kaldığım törenlerde öğlen bile güneşte olduğum göz önüne alınırsa hiç yanmadan cildimi koruyabiliyorum.Ayrıca problemli olan cildimde sivilcelenme yapmadı.Bittikçe alıyorum demeyeceğim zaten sürekli stokluyorum ne olur ne olmaz diye :)

Tatilde güneşlenirken ise her zaman memnun kaldığım Nivea Sun güneş spreylerinden kullandım.Öncelikle 30 faktörünü hafif bronzlaştık sonra 20 faktörle devam ediyorum.Sprey olması pratiklik sağlıyor.After sun tercihim ise Bioderma Photoderm After Sun.Ben ve sevgili çok memnun kaldık.Yedeği alındı bile :))

Güneş kreminin üstüne bazen kakao yağı kullandım.Ama Eda Taşpınar olma hayalim olmadığı için saatlerce güneşlenmeyi tercih etmiyorum.

Deniz Kum Güneş üçlüsü hep hayatımızda olsun!

twitter  |  instagram  |  pinterest  bloglovin  |  tumblr


Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Yorum yaptığınız için teşekkür ederim!