17 Eylül 2013 Salı

#Haircuff aşkı

Uzun aralardan sonra Merhaba!

Bu aralar kötü bir bloggerım kabul ediyorum.Ama daha önceden bahsettiğim gibi yeni bir şehire alışma yeni iş yerine uyum bunların yanı sıra düğün hazırlıkları derken uyumaya bile zamanı zor yaratıyorum.Ama blogumu da çok özlüyorum dua edin en kısa zamanda düzenimi kurup eski blog düzenime dönebiliyim.




Geçici olarak yaşadığım şehirde H&M olmadığı için alamadım haircuff denilen metal tokalar aklımda kalmıştı.Madem mağazadan alamıyorum dedim ve altın ve gümüş rengini hemen ebayden attım sepete tüm yaz kullandım şimdi de işe giderken at kuyruğunu hemen sıradınlıktan kurtarıyorlar kesinlikle harikalar!

Emlakçıyla görüşmeye gitmeden bulduğum boş zamanda hem kısa bi özlem gidermek hemde yazın ve özellikle şu sıralar takıntılı olarak kulladığım üründen bahsetmek istedim.

Herkese mutlu günler!

twitter  |  instagram  |  pinterest  bloglovin  |  tumblr

4 yorum :

  1. bir çok toka satan dükkanda var bu tokalardan, hatta çok güzel deseni olanlar bile var ama saçlarımın seyrekliğinden çemberi saçım doldurmuyor :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hadi ya daha küçük boyutları yok mudur acaba :( Ben bayadır koşturmadan takı-tokacı bile gezemez oldum :P

      Sil
  2. Yoktu canım baktım küçük boyut bulamadım. Saçlarımı uzatıyorum çıt çıt alacam o zaman belki :)

    YanıtlaSil
  3. bende çıt kullanamam gibi geliyor alırsa ve pratik olursa mutlaka haber ver :))

    YanıtlaSil

Yorum yaptığınız için teşekkür ederim!