18 Aralık 2013 Çarşamba

Çantamda Ne Var?


 Günaydın Herkese!

Bugün sizlere okumaktan çok keyif aldığım bir yazı hazırladım.Çantamda ne var? yazıları ve videoları benim ilgiyle takip ettiğim postlar arasında.
Malum kış ayında olduğumuzdan (hadi artık yaz gelsin diye bağırmak istiyorum) genellikle kışlık çantaları tercih ediyorum.




Gördüğünüz gibi tüm gün dışarığı olduğum için genelde ağzına kadar dolu hatta çoğunlukla işe giderken bavul tarzı çantaları tercih ediyorum.Gelelim çantanın içini karıştırmaya :)



1.Tupperwaredan aldığım su şişesi.Aslında almakla da karasızdım kullanmakta da karasızım ama daha iyi bir yol henüz bulamadığım için idare ediyorum.İnternette kötü koktuğuna dair yazılar okuyorum ben yaşamadım.Umarımda yaşamam.Ama eve geldiğimde içini boşaltıp ağzını açık bırakıyorum.Sabah suyu doldurup atıyorum çantaya.Belki de sürekli ağzı kapalı kalmadığı için kokmuyordur ya da tamamen şans işi.

2.Makyaj çantam.Aslında normalde daha dolu oluyor ama işe giderken çok fgazla tazelemeye fırsat bulamadığım için aza indirgiyorum.Makyaj çantamın içinde neler olduğuyla ilgili ayrı bir yazı gelecek.

3.Ayna ve saç lastiği.Bunlar olmazsa olmazlarımdan.Uzun saçlı olduğum için her an bunalıp balerin topuzu yapma ihtiyacında olabiliyorum :)

4.Ara sıra kullandığım Avonun nadir beğendiğim ürünlerinden Little Balck Dress parfümüm çanta boyu.

5.Neutrogena el kremi ve dudak balmı genel olar4ak memnunum ama daha çok nem veren dudak balmı arayışım sürüyor.

6.No 7 markasına ait parlatıcı lipgloss.Bununda yazısını yazmak istiyorum.Çünkü yapış yapış olmayan severek kullandığım bir ürün.

7.Cüzdanım.Clutch almadığım sürece büyük boy cüzdanlardan vazgeçemiyorum.Ama biraz sıkıldım beğendiğim olursa değiştireceğim.

8.h&m den aldığım bozuk para çüzdanı ama ben kulaklığımı ve ebayden aldığım yazısı burada kılçığımı içinde tutuyorum.Hem zarar görmüyor hem de kirlenmiyor.

9.Yine h&m den aldığım bozuk para cüzdanım.Çok çok seviyorum.İçi neon turuncu dışı rugan.

10.Elimden hiç düşürmediğim telefonum.Kılıfını ise yine ebayden aldım.

11.Düşükte olsa numarası miyop ve astigmatım var :( Fazla beyaz kağıda bakmaktan son 2 yılda bozuldu gözlerim:( Günlük yaşantımda zorlanmıyorum fakat araba kullanırken veya sunumlar olduğunda takmak zorunda kalıyorum.

12.Boynerden aldığım kartvizitliğim.Kartvizitten çok alışveriştiğim yaptığım mağazaların kartları bulunuyor demem daha doğru sanırım :)

13.Her çantada olan kağıt mendil ve ıslak mendil.Kağıt sabununda taşıyorum ancak makyaj çantamın içinde olduğundan resimde görünmüyor.Gratisten alıyorum, memnunum.

14.İşe arabayla gidip geldiğim için ruhsat ve anahtarlar. Bu arada ev anahtarım ve okuldaki dolabımın anahtarı kapıyı kilitlerken kullandığım için fotoğrafta yok ama her sabah o da çantadaki yerini alıyor:)

15.Vee öğretmenin çantasından eksik olamayan kalemler,aşırı plancı bir insan olduğum için öğretmen ajandam,not defterim ki bu sadece yanımdakiler.Okuldaki dolabımdaki kalemliğim ağzına kadar dolu :)

16.Son olarak sakız.Çantamda,arabamda her yerde sakız bulunduruyorum.Nefes tazelemin en pratik yolu ayrıca seviyorumda :)

Benim kış için kullandığım çantamın içindekiler böyleydi.Sizin çantanızda neler var?

twitter  |  instagram  |  pinterest  bloglovin  |  tumblr

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Yorum yaptığınız için teşekkür ederim!