24 Aralık 2013 Salı

#okuyorum Rüzgar Mira Okan / Kendi Stilini Yarat


Buz gibi Ankara sabahından Günaydın Herkese!

Kışın geldiğini inkar etmek ya da hemen geçip gitmesini dilemek arasında kaldığım şu günlerde işten geldikten sonra keyif aldığım anlardan biri hiç şüphesiz sıcak çayın eşlik ettiği kitap okuduğum saatlerdir.




Bu kitabın yeri ise başka.Çünkü hepimizin çok sevdiği biz bloggerlara destek olan Bumerang ın instagram hesabında bir yarışmada kazandım kendisini.

Sık sık düzenenlene bu yarışmaları gün içerisinde fark ediyordum.Ancak yetişemiyordum yarışma anına.O gün bu kitabın verileceğini duyduğumda ise sevincimi tahmin edin.Çünkü stile, kendime yakışan modaya önem verdiğim için benim olmasını istedim.

Şans da benden yanaymış.İlk kez bir yarışma/çekiliş kazandım ^^


Ertesi gün elimdeydi kitap.Hızları ve her zamanki ilgileri için bir kez daha burdan teşekkür ediyorum Bumerang ekibine.Rüzgar Mira Okan'ın Kendi Stilini Yarat isimli kitabı vücudumuzu tanıyarak kendimize uygun stilimizi yaratmak için gereken ipuçlarından tutun erkeklerin stillerine minik dokunuşlarla nelerin değişebileceğini birçok alt başıklıkla bizlere sunuyor. Kitaba geldiği gün başladım.Dili akıcı içeriği özgün ve kurgusuna resmedilme  şekline ayrı ayrı bayıldım.Eğlenerek okunan ama bilgilendiren bu tarz kitaplara tapıyorum.


Paketin içinden çıkan bu stickerları ise kullanmaya kıyabilir miyim zaman gösterecek.Magnet yapmayı bile düşündüm ^^



Yazımı kitapta geçen her zaman duymaktan hoşlandığım şu sözlerle bitiriyorum:

"Moda geçer, stil kalır"  
                                Coco Chanel


twitter  instagram  |  pinterest  bloglovin  |  tumblr

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Yorum yaptığınız için teşekkür ederim!