10 Aralık 2013 Salı

The Balm Meet Matte

 Merhaba !

Herkesin çoktan bahsettiği bende de uzun zamandır bulunan her ürününe hayran olduğum the balm markasına ait paletten bahsedeceğim.Yılbaşı yaklaşıyorken Gratis indirimlerini bekleyenlere fikir vermesi için yazmak istedim.Aslında bende şuanlık 4 paleti var ve blogumumda arşivde bulunmasını istediğim için hepsinin yazısını ve her paletteki favori farlarımdan kısa kısa bahsederek bu diziyi kapatırım diye de düşündüm.

Bugünki konuğumuz hepsinde olduğu gibi kabıyla beni cezbeden Meet Matte.



Renk tonları benim kullanımın için ideal pigmentosyonu beni tatmin ediyor.Şuradaki yazımda bahsettiğim yine The Balm markasına ait göz bazıyla sabah 6.00 da (yazar aslında burada isyan ediyor) yaptığım makyaj ben yatana kadar öylece duruyor ki ben daha ne isterim :)

Bu paletteki farların hepsini beğensemde favorilerim Matt SChilling Matt McDonald ve Matt Horowitz.

Matt Smithi ise genelde  göz kapağı rengimi eşitlemekte kullanıyorum.

İçinden çıkan fırçası dışarıdayken ya da çabuk hazırlanmam gerektiği zamanda baya işe yarıyor.Boyutu büyük olanlarına rastlasam kesin alırdım.

Aynası ve sevimli karton ambalaşıyla her zamanki The Balm şıklığını bize sunduğu ve uygun fiyatları için Gratisee kadar teşekkür etsek azdır sanırım hele indirim dönemlerinde alındığında :P

Bir sonraki palatte görüşmek üzere...

twitter  |  instagram  |  pinterest  bloglovin  |  tumblr

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Yorum yaptığınız için teşekkür ederim!